Avaleht Press Kontaktid
separator
Buderus
Hooldus ja paigaldus Teave hooldus-spetsialistidele koroonaviiruse kohta

Teave hooldus-spetsialistidele koroonaviiruse kohta

Kaugteenused on turvalised!
Partnerite turvalisus on meie jaoks esikohal.

Teave hooldusspetsialistile

Ettevõtted teevad kõik riigis turvalisuse tagamiseks. Ka teie võite anda oma panuse nende meetmete elluviimisesse!
Seoses uut tüüpi viiruse (koroonaviiruse) levikuga anname mõne soovituse tööks klientidega, et tagada võimalikult tõhus kaitse ja turvalisus.
Hooldusspetsialistil on üks suur eelis – ta sõidab ringi oma autoga ja töötab katlaruumis tavaliselt üksi. Ka tagasiteel on ta autos üksi. Tänu sellele on nakatumisoht märksa väiksem kui enamikul teistel kutsealadel.

Seetõttu on tema töö soovitatud ohutusmeetmete järgimisel turvaline.

  • Järgige sotsiaalministeeriumi allasutuste soovitusi
  • Peske käsi regulaarselt ja hoolikalt seebiga
  • Kasutage desinfitseerimisvahendeid või ühekordselt kasutatavaid kindaid ning likvideerige need nõuetekohaselt
  • Tervitades ärge andke kätt ei klientidele ega kolleegidele (naeratus asendab suurepäraselt käepigistuse)
  • Vältige kokkupuudet ruumis viibivate klientidega
  • Üleüldiselt hoiduge teistest inimestest (klientidest ja kolleegidest) 2 meetri kaugusele

Teistest inimestest eemale hoidudes on hooldustööde tegemine turvaline

Allpool olevate juhiste järgmine on oluline ühest küljest partnerite ja klientide kaitsmiseks koroonaviiruse eest, teisest küljest selleks, et oleks võimalik jätkata hooldusteenuste osutamist.


Tööandjate, teenusepakkujate ja teie koostööpartneritena vastutame me mitte ainult oma töötajate, vaid ka partnerite ja klientide eest. Samal ajal on oluline jätkata võimalust mööda äritegevust.
Meie seisukohast on kütteseadmete hooldamine, kasutusse andmine ning järelevalve ja remondiga seotud probleemide lahendamine võimalik, kui järgida sotsiaalministeeriumi antud soovitusi enda kaitsmiseks koroonaviiruse eest.
Me eeldame, et koostööpartnerid järgivad hügieenimeetmeid ja hoiavad alles töökohti, tagades üksteisest distantsi hoidmise, et vähendada võimalikult palju koroonaviiruse levikut ja kaitsta riskigruppi kuuluvate inimeste elu.

Kas te olete hooldusspetsialistina töötades suuremas ohus?


Partnerite turvalisus on meie jaoks esikohal. Seejuures ei ole hooldusspetsialisti töö juures suurem nakatumisoht kui eraelus.
Kui hooldusspetsialist järgib sotsiaalministeeriumi ja pädevate asutuste soovitusi, ei muutu tema olukord ohtlikumaks.
Hooldusspetsialistil on üks suur eelis – ta sõidab ringi oma autoga ja töötab katlaruumis tavaliselt üksi. Tänu sellele on nakatumisoht märksa väiksem kui enamikul teistel kutsealadel.
Tänu meetmete rakendamisele ei suurenda hooldusspetsialistid nakatumisohtu.

Millised olukorrad on ohtlikud?


Iga ettevõte määrab kliendiga ühenduse võtmise viisi eraldi – on võimalik kohapealne kontakt kliendiga (pidades kinni 2-meetrisest distantsist) või leppida kliendi küttesüsteemile juurdepääsemine eelnevalt telefoni teel kokku (juurdepääs ilma kliendi kohalviibimiseta).
Ohtlik on kliendiga tervitamine ja hüvasti jätmine. On oluline pidada kinni 2-meetrisest distantsist nii sisenemisel kui ka kliendi järel katlaruumi minnes.
Kui klient soovib töö käiku jälgida, peab hooldusspetsialist paluma tal ruumist lahkuda. Ka pärast töö lõppu vesteldes tuleb pidada kinni 2-meetrisest distantsist. Pärast tööd ärge unustage hoolikalt käsi pesta!

Kas tehtud tööde akt tuleb allkirjastada?


Pärast hooldustööde tegemist teavitatakse klienti tehtust koha peal või telefoni teel. Kliendiga kokkuleppel võib hooldusspetsialist täita akti või saata selle e-postiga. Praegu ei ole hügieeninõuete tõttu kliendi allkiri vajalik.

Kas tellimusest võib nakatumishirmu tõttu keelduda?


Hooldusspetsialist vastutab oma igapäevases töös enda tegevuse ohutuse eest.
Kui klient ei ole terve, tuleb tema hooldustellimus tühistada.